fredag 7 september 2012

Äntligen fredag!

Känns det idag. När jag tänker efter så brukar jag inte hå så våldsam fredagsfeeling, men den här veckan har jag det. Det har känns som en hysterisk vecka på jobbet. Det har gått från efter-semester-lunk till VM-i-vansinne på nolltid och jag har inte riktigt hängt med. Det gör att jag inte riktigt har haft energin på kvällarna att göra allt som jag tycker är roligt.

Därför känns det extra mysigt att jag ikväll, förutsatt att trollet somnar i vettig tid, ska sätta mig och redigera bilder, pyssla lite, kanske fota lite mer och redigera mer. Allt för att det ska bli en rad fina inlägg om allt spännande jag har gjort innan helvetet bröt lös på jobbet.

Jag hoppas att mormor och morfar kör riktigt slut på Lill-fisan idag så hon somnar snällt och sött efter sin saga och "fattig bonddräng" på repeat ikväll.

Trevlig helg på er!

Inga kommentarer: