tisdag 24 april 2012

Babbel om pyssel och egentid

Ja, det har blivit väldigt sporadisk bloggning här på sista tiden. Det är fortfarande ett hårdvaruproblem. Maken har hoggat vår dator med bildfiffarprogrammet, jag är pretto och kan absolut inte tänka mig att lägga ut bilder som inte är redigerade.
Dessutom har det sprutat ur båda ändar på Lill-Fisan de senast 4-5 dygnen. Vi har precis påbörjat vårat andra skit- och spyfria dygn! Hejja oss!
Kors i taket och peppar, peppar ta i trä har varken jag eller maken blivit sjuka än och på köpet börjar jag så smått komma över min spy-fobi.

Men för att inte oroa kan jag meddela att jag har flera pysselprojekt som är i produktion (lite för många egentligen, men men) och två som är fotograferade och färdiga. Jag är fortfarande sjukt insnöad på virkning, det är ju så lätt och går ju så fort!

Sen har jag lite grejor på gång på balkongen som är både fint och potentiellt fruktsamt. Det ska bli spännande att se hur det artar sig.

Men nu ska jag iväg till min fantastiska frisör som ska göra mig, om möjligt, ännu finare i håret. Är det något med mig själv som jag gillar och är lite stolt över är det mitt hår. Vem vet, det kanske blir en liten bild? Men framför allt längtar jag efter att få dricka kaffe och sitta och skvallra med världens bästa frisör! Egentid som det så populärt heter.

Inga kommentarer: